مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 19:422022-09-16ورزشي

افشاگری عجیب دستیار کی روش: مذاکره با ایران از فروردین شروع شد!


راجرا دِسا دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت وگو با سایت SABC Sports آفریقای جنوبی فاش کرد که کی روش یک هفته پس از پایان فعالیتش در تیم ملی فوتبال مصر مورد توجه مقامات فوتبال ایران برای هدایت مجدد تیم ملی قرار گرفته بود و با این مربی پرتغالی از همان زمان تماس هایی گرفته شد.

سرمربی پیشین تیم های ملی فوتبال پرتغال و کلمبیا پس از ناکامی در رساندن مصر به جام جهانی 2022 قطر، در تاریخ 10 فروردین کناره گیری خود از سمت سرمربیگری این تیم را اعلام کرد.

دِسا که در کادر فنی تیم ملی مصر نیز با کی روش کار کرده، در این باره گفت: احتمالاً حدود یک هفته پس از خروج ما از مصر، ایران شروع به برقراری تماس با کارلوس کی روش کرد و ما رفتیم و چند گفت وگو در این مورد داشتیم تا اینکه چند هفته پیش به توافق رسیدیم.

فقط چند جزییات باقی مانده بود که باید مرتب می شد و بعد از اینکه در آنها هم به توافق رسیدیم، این شانس حضور در یک جام جهانی دیگر است و چرا نباید به آن برویم؟ اگر آنها شما را می خواهند، باید بیایید و کارتان را انجام دهید و ببینید اوضاع چطور پیش می رود.

بیشتر بخوانید کی روش: انتخابم جواد نکونام است و گزینه دیگری هم ندارم/ خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم این مربی اهل آفریقای جنوبی که روز چهارشنبه و پنجشنبه به همراه کی روش و دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری عجیب دستیار کی روش: مذاکره با ایران از فروردین شروع شد!

افشاگری عجیب دستیار کی روش: مذاکره با ایران از فروردین شروع شد!