مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 22:172022-09-16سياسي

پیام آیت الله بیات زنجانی در پی حوادث منجر به درگذشت مهسا امینی


مجموعه ی رفتارها و وقایعی که موجب این اتفاق ناگوار و تأسف برانگیز شده، هم غیرقانونی است، هم غیرعُقلایی است و هم نامشروع.

- مجموعه ی رفتارها و وقایعی که موجب این اتفاق ناگوار و تأسف برانگیز شده، هم غیرقانونی است، هم غیرعُقلایی است و هم نامشروع.

آیت الله بیات زنجانی در پی رخدادهای تلخ منجر به درگذشت مرحومه مهسا امینی واکنش نشان داد و صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، پیام آیت الله بیات زنجانی در پی رخدادهای تلخ منجر به درگذشت مرحومه مهسا امینی را می خوانید.

بسم الله الرّحمن الرّحیمانّا لله و انّا الیه راجعون در ارتباط با اتفاقی که پس از مواجهه ی گشت ارشاد، برای دختر جوان مان مرحومه مهسا امینی رخ داده است عرض می کنم که مجموعه ی رفتارها و وقایعی که موجب این اتفاق ناگوار و تأسف برانگیز شده، هم غیرقانونی است، هم غیرعُقلایی است و هم نامشروع.

غیرقانونی است از آن حیث که هیچ یک از قوانین کشور، مأموریت ارشاد و تربیت شهروندان را به پلیس نسپرده است؛ غیرعُقلایی است از آن حیث که تا جایی که می دانیم و در تاریخ دیده ایم این قبیل تلاش و تقلّاهای قهری هیچ وقت در هیچ جامعه ای موجب گسترش و استقرار پایدار و ماندگار هیچ ارزشی از ارزش های الهی و انسانی نشده است و نیز غیرمشروع است چون همان طور که بارها گفته ام آیه کریمه لا إکراه فی الدین با اطلاقی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله بیات زنجانی در پی حوادث منجر به درگذشت مهسا امینی

پیام آیت الله بیات زنجانی در پی حوادث منجر به درگذشت مهسا امینی