مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 23:472022-09-16سياسي

موکب بانوان فاطمی در عراق به کار خود پایان داد


موکب بانوان فاطمی وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران همزمان با شب اربعین 1444 هجری قمری به فعالیت خود در مسیر پیاده روی نجف به کربلا پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، موکب بانوان فاطمی و گروه های وابسته به آن از جمله سفیران رضوان شب گذشته همزمان با شب خواهران و در قالب موکب بانوان فاطمی در محل عمود 1222 به ارائه خدمت به زائران اربعین پرداختند.

  مهم ترین محورهای خدمت رسانی این موکب به زائران حسینی شامل رسانه ، پزشکی و درمانی ، فرهنگی ، کودک ، مشاوره ، تبلیغی ، فضای مجازی ، رفاهی و پشتیبانی بود.

  دست اندرکاران برپایی موکب بانوان فاطمی در آخرین ساعات فعالیت خود در عراق، ضمن دعوت از برخی صاحبان موکب های عراقی از جمله آن دسته از عراقی هایی که در مسیر برپایی این موکب یاری رسانی کرده اند با اعطا هدیه و خواندن اشعار دسته جمعی عربی از تلاش آنان قدردانی کردند.

  صاحبان موکب های عراقی نیز در پاسخ بیان کردند خدمت در راه امام حسین(ع) و زائران امام حسین(ع) شرف و عزتی بی نهایت ارزشمند برای ما محسوب می شود.

از ایرانی ها می خواهیم با جمعیت بیشتری در ایام اربعین به عراق بیایند که ما با همه توان آماده خدمتگزاری به زائران اباعبدالله(ع) هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب بانوان فاطمی در عراق به کار خود پایان داد

موکب بانوان فاطمی در عراق به کار خود پایان داد