مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 05:522022-09-17سياسي

حدود 40 هزار نفر طی 10 شب از ظرفیت موکب احمدابن موسی (ع) بهره مند شدند


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: حدود 40 هزار نفر طی 10 شب از ظرفیت موکب احمدابن موسی علیه السلام که باعث و بانی آن مردم فارس هستند ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه با تلاش و هم افزایی عوامل و باشکوه برگزار شد، گفت: حدود 40 هزار نفر طی 10 شب از ظرفیت موکب احمد ابن موس(ع) بهره مند شدند.

 او با بیان اینکه موکب احمد ابن موسی (ع) تا روز اربعین حسینی برپا است، از مردم خواست که برنامه سفر خود را مدیریت و با طمأنینه به سمت مرز ها برگردند چرا که فردا و امشب موج بازگشت مردم به کشور است.

سردار غیب پرور ادامه داد: مرز ها در امنیت کامل است و هیچ مشکلی از سوی براداران عراقی و مرز ایران وجود ندارد و همگی در آمادگی کامل قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) ضمن قدردانی از ارائه خدمات گسترده کشور عراق به زائرات، گفت: علی رغم وسیع بودن میزان خدمات و مواکب ایران، اما مردم عراقی با مهمانداری خود سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از مسئولان عراقی تشکر ویژه کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه جمعیت چند میلیونی وارد کشور عراق شد و شاهد تمرکز زیاد جمعیتی در نجف و کربلای معلی بودیم، اما حادثه خاصی رخ نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 40 هزار نفر طی 10 شب از ظرفیت موکب احمدابن موسی (ع) بهره مند شدند

حدود 40 هزار نفر طی 10 شب از ظرفیت موکب احمدابن موسی (ع) بهره مند شدند