مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-17حوادث

مامور انتظامی گلستان در راه انجام وظیفه به شهادت رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار محمد سعید فاضل دادگر فرمانده نیروی انتطامی گلستان در تشریح خبر شهادت یکی از درجه داران نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیس 110 مبنی بر درگیری و تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد به علت اختلافات قبلی دوباره با هم درگیر شده و در این درگیری اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در همین حین استواریکم علی سراوانی به همراه دو تن از ماموران که جهت دستگیری ضاربان و حفظ امنیت و نظم در محل حضور پیدا کرده بودن  مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

وی ادامه داد: استوار یکم علی سراوانی بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار فاضل دادگر با تسلیت شهادت این همکار انتطامی به خانواده شهید و مردم گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور انتظامی گلستان در راه انجام وظیفه به شهادت رسید

مامور انتظامی گلستان در راه انجام وظیفه به شهادت رسید