مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-17پزشكي

مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از علوم پزشکی مشهد، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: بر این اساس شهرهای مشهد، باخرز،بینالود،تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، داورزن، زاوه، سرخس، در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 94  نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان افزود: طی یک روز گذشته 46 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که 44 نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی گفت:41 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 29 نفر است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: طی یک روز گذشته 141 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

مشهد و 11 شهر استان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت