مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-17سياسي

پرواز جاماندگان اربعین تا کربلا/ مشایه هایی که به وسعت ایران ترسیم شد+ فیلم و عکس


امروز و همزمان با اربعین حسینی، مراسم آیینی جاماندگان اربعین حسینی در سرتاسر ایران برگزار شد و عاشقان امام حسین (ع) از شهرهایشان تا کربلا رهسپار شدند؛ -   در استان سمنان نیز مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی صبح امروز با حضور پرشور عزاداران و عاشقان اباعبدالله (ع) برگزار شد، پیاده روی دلدادگان اربعین در شهر سمنان از ساعت 10 صبح از میدان امام رضا (ع) آغاز و به سمت مصلای امام (ره) ادامه پیدا کرد.

همچنین مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین در شاهرود از سه راه مجن تا امامزاده سیدابوالقاسم (ع) بسطام با حضور پرشور مردم برگزار شده است.

  در استان کرمان نیز همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، جاماندگان اربعین در مناطق مختلف رفسنجان حماسه آفریدند و دل شان را به دل زائران پیاده کربلا گره زده و به سوی کوی یار عزیمت کردند.

 پیاده روی در این شهر از چند نقطه به سمت امامزاده سید غریب انجام شد.

  در استان کردستان نیز جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان مریوان دل های خود را بین الحرمین فرستادند و ندای لبیک یا حسین سردادند.

گیلانی ها نیز در میعادگاه شهدای گیلان یعنی میدان شهدای ذهاب جمع شدند و به یاد کاروان حضرت زینب(س) به عزاداری پرداخته و نوای همه جا کربلاست و همه جا نینواست را از عمق جان فریاد زدند تا ارادت خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز جاماندگان اربعین تا کربلا/ مشایه هایی که به وسعت ایران ترسیم شد+ فیلم و عکس

پرواز جاماندگان اربعین تا کربلا/ مشایه هایی که به وسعت ایران ترسیم شد+ فیلم و عکس