مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-17اجتماعي

سنگ تمام نهاوندی ها برای پذیرایی از زائران اربعین


نهاوند؛ عاشقان حسینی در شهرستان نهاوند برای پذیرایی و میزبانی از زائران اربعین با اشتیاق و به رسم مهمان نوازی با برپایی موکب هایی در مسیر تردد زائرین سهم خود را در برپایی همایش بین المللی اربعین به ایفا کرده و با استقبال از مسافران عتبات عالیات همه ساله این سنت شیعی را با شکوه تر برگزار کرده اند.

    عاشقان حسینی از دو هفته قبل از فرا رسیدن اربعین اقدام به برپایی موکب های پذیرایی در پنج نقطه شهرستان کردند، خدمت رسانی برای ارادتمندان اباعبدالله(ع) در نهاوند که روزی گذرگاه پیکر شهدای جنگ تحمیلی بوده، بزرگ و کوچک، زن و مرد ،روستایی یا شهری نمی شناسد اینجا هر کس کاری از دستش بر می آید، مشتاقانه و با عشق و ارادتی از جنس اخلاص به انجام می رساند.

  جاماندگان کاروان های اربعین حسینی در این شهرستان آنچه در توان دارند برای خدمت به زوار عاشقان اهل بیت (ع) در طبق اخلاص گذاشته و بر این باورند حالا که سعادت نشده تا اربعین حسینی در بین الحرمین حاضر شوند با خدمتی هر چند کوچک قدمی برای عرض ارادت به سالار شهیدان بردارند.

این روزها شاهد جلوه های خدمت در موکب های شهرستان هستیم جایی که عاشقان سیدالشهدا (ع) برای اسکان و پذیرایی از مسافران کربلا همه روزه و به طور 24 ساعته در تلاشند تا بلکه بتوانند خادم خوبی برای زائران کوی عشق باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام نهاوندی ها برای پذیرایی از زائران اربعین

سنگ تمام نهاوندی ها برای پذیرایی از زائران اربعین