مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-17حوادث

بانوان امدادگر به کمک اورژانس اصفهان می آیند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان گفت: به زودی و در صورت رفع مشکل کمبود نیرو، از توان بانوان امدادگر استفاده و 4 پایگاه امدادی ویژه احداث خواهد شد که برای امدادرساندن به بیماران زن از توان آن ها استفاده خواهد شد.

- فرهاد حیدری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از احداث 4 پایگاه امدادی ویژه بانوان در آینده خبر داد و اظهار داشت: به زودی و در صورت رفع مشکل کمبود نیرو، از توان بانوان امدادگر استفاده و 4 پایگاه امدادی ویژه احداث خواهد شد که برای امدادرساندن به بیماران زن از توان آن ها استفاده خواهد شد.

وی اتاق فرمان را بخش اصلی اورژانس پیش بیمارستانی عنوان کرد و گفت: در این قسمت با کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم که این نیروها غالباً پرستار هستند و وظیفه گرفتن شرح حال اولیه بیمار را برعهده دارند، شرح حال درست منجر به تشخیص زودهنگام، اعزام آمبولانس و درمان به موقع خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه بیشتر کسانی که در سنین پایین تر هستند شرح حال کامل تری از وضعیت بیمار ارائه می دهند، افزود: بهتر است در زمان بروز حادثه فردی که کمترین میزان استرس را دارد و قادر به ارائه شرح حال درست از مصدوم است با فوریت های پزشکی تماس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان امدادگر به کمک اورژانس اصفهان می آیند

بانوان امدادگر به کمک اورژانس اصفهان می آیند