مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 15:272022-09-17سياسي

عاشقی به وقت عمود شهدای گمنام/مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در زنجان برگزار شد


پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور با شکوه مردم از مقابل نمایشگاه کاسپین و میدان سردار غیور یوسف قربانی غواص شهید دلاور زنجانی، آغاز و تا مزار هشت شهید گلگون کفن در ارتفاعات گاوازنگ برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، قصه عاشورا حسینی و قیام کربلا سرانجام به اربعین رسید، اربعینی که امسال با حضور عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین حماسه ای باشکوه و بزرگ خلق و دوست و دشمن را به حیرت واداشت.

حماسه اربعین حسینی 1401  حماسه ای تاریخی خواهد بود برای همه جهانیان و به ویژه به کسانی که در این مراسم شرکت کردند و نشان دادند که عشق به حسین و کربلای حسین پیر و جوان و بزرگ و کوچک و زن و مرد نمی شناسد.

اما اربعین حسینی در جای جای ایران اسلامی برای عاشقانی که نتوانند موکب به موکب و عمود به عمود خود را به کربلا برسانند، اربعین عاشقی بود و امروز در نقاط مختلف کشورمان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با شکوه تر از سال های قبل برگزار شد.

مردم دیار شور و شعور حسینی و دیدار غواصان دریادل و خط شکنان دلاور در مسیر شهدای گمنام گاوازنگ این شهر با حضور عاشقان و دلدادگان حسینی برگزار شد.

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور مردم از مقابل نمایشگاه کاسپین و میدان سردار غیور یوسف قربانی غواص شهید دلاور زنجانی، آغاز و تا مزار هشت شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقی به وقت عمود شهدای گمنام/مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در زنجان برگزار شد

عاشقی به وقت عمود شهدای گمنام/مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در زنجان برگزار شد