مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 17:222022-09-17سياسي

اربعین بزرگترین تجمع علاقه مندان به اهل بیت (ع) است


نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول تاریخ همواره اربعین بزرگترین تجمع علاقه مندان به اهل بیت (ع) بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، حجت الاسلام اکبر احمدپور ظهر امروز در یادواره شهدای روستای نیازآباد بخش سنگان خواف که همزمان با مراسم اجتماع بزرگ جاماندگان افزود: امروز شما می بینید که اربعین بعد از سال ها و قرن های متمادی که دشمنان نخواستند اربعین و زیارت امام حسین(ع) رونق بگیرد و انواع توطئه های مختلف را هم انجام دادند، این کار انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه عشق به امام حسین(ع) و خاندان پیامبر نه شیعه و نه سنی می شناسد و نه ادیان مختلف را، ادامه داد: مردم شیعه، اهل سنت، یهودی و مسیحی و همه ادیان پای پیاده حرکت می کنند و موکب می زنند و با عشق و علاقه امام حسین(ع) را زیارت کرده و در کنارش به زوار هم خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام احمدپور ادامه داد: شهدای ما افرادی بودند که از جان و هستی خودشان گذشتند و بزرگترین فداکاری را رقم زدند و در این زمینه از انقلاب، اسلام، نظام و از خاک میهن عزیزمان دفاع کردند و با عزت و سربلندی هم به شهادت رسیدند.

 وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم راه شهدا، اهداف و آرمان های آنها را در زندگی دنبال کنیم، تاکید کرد: از دوران هشت سال دفاع مقدس سال ها می گذرد و نسل جوان ما ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین بزرگترین تجمع علاقه مندان به اهل بیت (ع) است

اربعین بزرگترین تجمع علاقه مندان به اهل بیت (ع) است