مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-17اجتماعي

برپایی موکب «فرزندان حاج قاسم هستیم» توسط دانش‎ آموزان زنجانی


مدیر کل آموزش و پروررش استان زنجان گفت: موکب «فرزندان حاج قاسم هستیم» توسط دانش‎ آموزان زنجانی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی عصر امروز در حاشیه پیاده روی اربعین در زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکل های دانش آموزی در کنار هم موکب ابنا حاج قاسم یا همان فرزندان حاج قاسم را تشکیل دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این موکب به عنوان نماد عشق و ارادت دانش آموزان به امام حسین (ع) و اهل بیت آن حضرت است، اضافه کرد: این قشر با برپایی این موکب عشق و ارادت خود به شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر به دلیل شیوع کرونا امکان بروز ظاهری عشق و ارادت دانش آموزان به شهدای کربلا و شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم و مدافعان حرم فراهم نبود، تصریح کرد: خداوند را شاکریم در این ایام فرصت این شرایط فراهم شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما به عنوان آموزش و پرورش انتقال مفاهیم ارزشمند برای نسل های جدید است، بیان کرد: در مدارس گروه های شهید پژوهشی تشکیل می شود و به اهداف شهدا می رسند و در قالب یک برنامه بزرگ با عنوان یادواره شهدا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب «فرزندان حاج قاسم هستیم» توسط دانش‎ آموزان زنجانی

برپایی موکب «فرزندان حاج قاسم هستیم» توسط دانش‎ آموزان زنجانی