مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 18:522022-09-17بين الملل

محمد لسانی: اربعین نیاز به آگاهی و مطالبه رسانه ای دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمد لسانی کارشناس راسته در گفتگوی ویژه و تصویری با خبرگزاری دانشجو گفت: وقتی به موتور جستجوگر گوگل نگاه می کنیم وضعیت فاجعه بار  است و گویی اصلا از عمد این ها را جمع نکرده و قصد ندارد این پدیده یعنی اربعین را پوشش دهد .

- محمد لسانی کارشناس رسانه در مورد بایکوت اربعین در رسانه های غربی و زبان های خارجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو تأکید کرد: بایکوت رسانه ای اربعین از غرب پرستی و غرب پرستان ناشی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمد لسانی کارشناس راسته در گفتگوی ویژه و تصویری با خبرگزاری دانشجو گفت: وقتی به موتور جستجوگر گوگل نگاه می کنیم وضعیت فاجعه بار  است و گویی اصلا از عمد این ها را جمع نکرده و قصد ندارد این پدیده یعنی اربعین را پوشش دهد که این بخاطر استراتژی رسانه های بزرگ غربی است.

لسانی در ادامه این گفتگو بر اینکه موضوع اربعین باید مورد مطالبه و آگاهی رسانه ای به صورت خاص قرار گیرد گفت: شش روزنامه با هم ضد ترددهای اربعینی تیتر می زنند اما هیچ کدام از این روزنامه ها در محل خبرنگار ندارند.

ما در مورد آزادی بیان در رسانه های داخل هم مسئله داریم بیشتر تیترهای منفی رسانه های بیگانه فارسی و عمدتا معاند از داخل تغذیه می شوند که به آن آبشار پیام می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد لسانی: اربعین نیاز به آگاهی و مطالبه رسانه ای دارد

محمد لسانی: اربعین نیاز به آگاهی و مطالبه رسانه ای دارد