مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 20:072022-09-17پزشكي

مراقبت های سندرمیک تا 14 روز پس از بازگشت زائران کربلا انجام می شود


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به بهره مندی زائران از اقدامات بهداشتی و درمانی قبل از اعزام، حین اعزام و بعد از بازگشت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی گفت: بر اساس سامانه رصدخانه سلامت کشور، تاکنون یک میلیون و 806 هزار و 734 دز واکسن حسینی، بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، لزوم مقابله با بیماری آنفولانزا و کرونا، اظهار داشت: هم اکنون تداوم رعایت موازین بهداشتی و تکمیل هرچه سریع تر نوبت های واکسیناسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کوهرنگ، رکورددار واکسیناسیون کروناست احمدی بیان کرد: طبق بررسی وضعیت واکسیناسیون گروه سنی بالای 18 سال علیه بیماری کرونا در استان، شهرستان کوهرنگ بیشترین و شهرستان خانمیرزا کمترین میزان واکسیناسیون را داشته اند.

رییس مرکز بهداشت استان میانگین رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان را 48 درصد اعلام کرد و گفت: شهرستان شهرکرد با 57 درصد بیشترین میزان و شهرستان کیار با 40 درصد کمترین میزان در حوزه رعایت موازین بهداشتی را دارند.

53 درصد مردم استان بهداشت فردی را رعایت می کنند احمدی اضافه کرد: در حال حاضر به طور میانگین 53 درصد مردم چهارمحال و بختیاری بهداشت فردی را رعایت و بیش از 37 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های سندرمیک تا 14 روز پس از بازگشت زائران کربلا انجام می شود

مراقبت های سندرمیک تا 14 روز پس از بازگشت زائران کربلا انجام می شود