مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-18سياسي

اجرای طرح ملی «یاس» در استان قزوین/ آموزش 250 دختر مددجوی کمیته امداد امام(ره)


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در طرح ملی یاس با همکاری هلال احمر، دوره آموزش امداد و نجات کمک های اولیه در خانه های هلال برگزار می شود که 250 نفر از دختران مددجوی استان قزوین در این طرح شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین قلی پور اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به خانواده های نیازمند ارائه می کند که یکی از این خدمات که از اهمیت بالایی برخوردار است، خدمت فرهنگی است.

وی ادامه داد: اگر چه خدمت اقتصادی و مالی یک خدمت ضروری و مهم است ولی نباید فراموش کرد که اثرگذاری و پایداری خدمات فرهنگی بسیار با اهمیت است از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) به خدمات فرهنگی اهمیت می دهد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حوزه خدمات فرهنگی برنامه ها و طرح های مختلفی اجرا می شود تا مددجویان به شرایط اجتماعی مناسبی برسند که هر طرح و برنامه ای هدف مشخصی را دنبال می کند.

وی اعلام کرد: در اجرای طرح 313 که با همکاری تبلیغات اسلامی و حضور 60 نفر از روحانیون به انجام رسید، در مجموع 300 خانواده از برنامه های این طرح بهره مند شدند همچنین در طرح فلاح که با همکاری مبلغین حوزه علمیه برگزار شد، 350 خانواده از برنامه روضه خوانی در منازلشان بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی «یاس» در استان قزوین/ آموزش 250 دختر مددجوی کمیته امداد امام(ره)

اجرای طرح ملی «یاس» در استان قزوین/ آموزش 250 دختر مددجوی کمیته امداد امام(ره)