مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 07:522022-09-18پزشكي

عجیب ترین و ترسناک ترین اختلالات روانی در دنیا


آپوتمنوفیلی که به نام های اختلال یکپارچگی بدن و اختلال هویت قطع عضو نیز شناخته می شود، یک اختلال عصبی است که با تمایل شدید به قطع کردن یا آسیب رساندن به قسمت های سالم بدن همراه است.

- متأسفانه اختلالات روانی ای که برای ما ترسناک و غیرقابل تصورند، برای برخی افراد، مانند یک پدیده ی روزمره هستند که باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، در حالی که تنها درصد کمی از افراد ناچارند تا پایان عمر با اختلالات روانی خود زندگی کنند، این حقیقت تلخ وجود دارد که 450 میلیون نفر در سراسر جهان نیز از بیماری روانی رنج می برند.

تنها در ایالات متحده، از هر چهار خانواده، یک خانواده تحت تأثیر این اختلالات قرار می گیرد.

کارشناسان معتقدند که بیماری روانی، یک اپیدمی واقعی است و افراد مبتلا، به خدمات بهداشت روانی بهتر و بیشتری برای بهبودی و کنترل بیماری خود نیاز دارند.

همه ما نام برخی اختلالات روانی رایج تر مانند اختلال دوقطبی (bipolar disorder)، اختلال وسواس فکری-عملی (obsessive compulsive disorder یا او سی دی)، اختلال اضطراب پس از سانحه و اختلال طیف اوتیسم را شنیده ایم؛ در حالی که ممکن است تمام بیماری های روانی برای مبتلایان آن ترسناک باشند، چند اختلال روان پریشی نادر در این میان وجود دارند که به مراتب وحشتناک تر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین و ترسناک ترین اختلالات روانی در دنیا

عجیب ترین و ترسناک ترین اختلالات روانی در دنیا