مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-18بين الملل

شهادت بانوی مجروح فلسطینی در شرایط محاصره غزه


شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که 16 سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بانو امینه غالیه ، شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که 16 سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.

در حمله سال 2006 ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه اکثر اعضای خانواده امینه به شهادت رسیده بودند.

این بانوی مجروح فلسطینی در همه این سال ها در بدترین شرایط ممکن در غزه روزگار را سپری کرد و بدلیل محاصره غیرانسانی نوار غزه از دسترسی به بسیاری از اقدامات بهداشتی و درمانی مورد نیاز خود محروم ماند.

مردم مظلوم نوار غزه به سبب بسته شدن تمام گذرگاه ها و محاصره کامل این منطقه، از کار افتادن تنها نیروگاه اصلی آن به سبب نبود سوخت و کمبود شدید مواد غذایی و دارویی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند و بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی نوار غزه نیز قادر به ارائه خدمات لازم و مناسب به فلسطینی ها نیستند.

محاصره و بسته بودن گذرگاه ها، همچنین بر جنبه های مختلف زندگی شهروندان فلسطینی، سایه افکنده است و وضعیت معیشتی نیز قابل تحمل نیست و مردم با کمبود مواد غذایی و حتی کمبود آب آشامیدنی مواجه اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت بانوی مجروح فلسطینی در شرایط محاصره غزه

شهادت بانوی مجروح فلسطینی در شرایط محاصره غزه