مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-18سياسي

شهید شاخص شهریورماه کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/سرداری که اول شهید شد بعد به جبهه رفت


او در جبهه های نبرد حق علیه باطل با رشادتی زایدالوصف و به یاد ماندنی در عملیات های متعددی که اکثراً مسئولیت فرماندهی یکی از گردان های عملیاتی بر عهده وی بود شرکت و همواره به علت صداقت و شجاعت سمت فرماندهی و رهبری عملیات را به عهده داشت.

- خبرگزاری فارس یاسوج؛ ترنم بهنیا- استان کهگیلویه و بویراحمد در 8 سال دفاع مقدس استان اول در اعزام به جبهه های حق علیه باطل بود و در تعداد شهید نیز به نسبت وسعت و جمعیت مقام اول را به خود اختصاص داد.

این استان علاوه بر این شهدای شاخصی دارد که در دفاع مقدس حماسه ای بی بدیل از خود بر جای گذاشتند از جمله شهید جواد هرمزپور اولین فرمانده تیپ در استان که نامی آشنا و ماندگار برای مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

امروز 27 شهریورماه 97 مصادف است با سی و نهیمن سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار جواد هرمزپور، این شهید والامقام در سال 1332 در خانواده ای محروم برخاسته از روستایی محروم در میان روستاهای شهرستان بویراحمد به نام کالوس دیده به جهان گشود.

در همین خصوص منوچهر هرمزپور برادر سردار شهید می گوید: او حتی از آب ها زلال تر بود، 27شهریور روز آسمانی شدن یک اقیانوس زیبایی و زلالی فرمانده شهید جواد هرمز پور؛ جواد از همان کودکی جهاد در راه خدا را شروع کرد او همه زندگی اش وقف خدا و برای خدمت به بندگان خدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شاخص شهریورماه کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/سرداری که اول شهید شد بعد به جبهه رفت

شهید شاخص شهریورماه کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/سرداری که اول شهید شد بعد به جبهه رفت