مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-18اقتصادي

مدادهای قاچاق همه چینی هستند


رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار خاطر نشان کرد: قیمت کاغذ جدید وارداتی دریک ماه اخیر حدود 20 تا 30 درصد گران و به تبع آن قیمت دفتر نیز افزایشی شد دلیل این افزایش قیمت را می توان به افزایش نرخ کاغذ در بازارهای جهانی و افزایش نرخ حمل و نقل نسبت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، موسی فرزانیان با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید لوازم تحریر در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: در دو سال گذشته همه گیری بیماری کرونا باعث تعطیلی مدارس شد از این رو در این مدت بازار لوازم تحریر رونقی خاصی نداشت؛ اما بعد از اعلام رسمی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها درخواست برای خرید این اقلام افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تولید لوزام تحریر در دو سال تعطیلی مدارس 70 درصد افت کرد، افزود: سیستم تولید، توزیع و خرید لوزام تحریر فصلی است به این معنا که تولیدکننده باید در یک بازه زمانی مشخص یعنی در ماه های فروردین و اردیبهشت تولید و این اقلام را انبار کند تا بنکدار و عمده فروش بتواند در ماه های تیر و مرداد خرید و در بازار توزیع کند.

این فعال صنفی ادامه داد: تکلیف بازگشایی مدارس در مرداد سال جاری مشخص شد؛ از این رو تولیدکنندگان در شیفت کاری اقدام به تولید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدادهای قاچاق همه چینی هستند

مدادهای قاچاق همه چینی هستند