مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-18حوادث

کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان با ترفند فروش لوازم تحریر


پس از محرز شدن هویت مجرم برای پلیس و جمع آوری مستندات کامل و جامع، پرونده وارد مرحله عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی متهم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و تشکیل پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب شهروندان با ترفند فروش لوازم تحریر ارزان قیمت خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد حدود پانصد میلیون ریال بصورت غیرمجاز از حساب بانکی ایشان برداشت شده است که در همین خصوص پرونده اولیه تشکیل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد با یک سایت فروش لوازم التحریر در فضای مجازی برخورد کردم که با قیمت پایین تر از بازار اقدام به فروش می کرد که وسوسه شدم و جهت خرید از طریق درگاه بانکی موجود در داخل سایت اقدام کردم و پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود با تراکنش ناموفق مواجه شدم و پس از لحظاتی تمام موجودی حساب بانکی ام خالی شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اخذ اظهارات شاکی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات پرونده آغاز شد و کارشناسان پلیس فتا با بهره گیری از روش های علمی و سایبری موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان با ترفند فروش لوازم تحریر

کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان با ترفند فروش لوازم تحریر