مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:522022-09-18سياسي

ضرب الاجل رییس کل دادگستری کردستان/ ادارات ظرف یک ماه اموال خود را معرفی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان با بیان اینکه قرارگاه های شهرستانی کاداستر در تمام استان کردستان تشکیل شده است، اظهار کرد: موضوعات شورای حفظ حقوق بیت المال سرمایه های ملی و در واقع این شورا یک نهاد نظارتی بوده که ناظر بر اقدامات صیانتی و حفاظتی دستگاه های اجرایی و قضایی است.

وی گفت: عدم تثبیت اراضی اعم از ملی، منابع طبیعی و کشاورزی منشاء بسیاری از اختلافات ملکی در میان جامعه است فلذا ذینفع در تثبیت این اراضی هم مردم هستند و هم حاکمیت، چرا که موجبات کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی را به دنبال خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع تثبیت اراضی کشاورزی استان کردستان باید در تثبیت اراضی کشاورزی با سرعت اقدام کرده و هیچگونه تاخیری در این خصوص قابل پذیرش نیست.

حسینی بر شناسایی اراضی بالای 5 هکتار در استان تاکید کرد و افزود: ضروری است تا در اولین فرصت شورای اداری استان با حضور استاندار کردستان با موضوع کاداستر در اراضی کشاورزی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل رییس کل دادگستری کردستان/ ادارات ظرف یک ماه اموال خود را معرفی کنند

ضرب الاجل رییس کل دادگستری کردستان/ ادارات ظرف یک ماه اموال خود را معرفی کنند