مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-18اقتصادي

11 رنگ جدید برای خودروهای ایران خودرو معرفی شد (+عکس)


این 11 فام رنگ جدید شامل رنگ های نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، - سبز انگور و قهوه ای نسکافه ای می شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی 11 رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با 20 فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران محمد شفیعی نژاد با اشاره به تعداد و تنوع فام های رنگ جدید ایران خودرو، ایجاد تنوع در رنگ محصولات را حاصل مطالعات بازاریابی و تولید براساس سلیقه و ذائقه مشتریان و تغییر چهره و مبلمان شهری دانست و گفت: این 11 فام رنگ جدید شامل رنگ های نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگور و قهوه ای نسکافه ای می شود.

وی با بیان این که قابلیت اعمال فام های رنگی جدید بر روی تمامی محصولات ایران خودرو وجود دارد، اما در مرحله اول و به عنوان نمونه این رنگ ها بر روی خودروی 207 پانوراما به کار رفته، گفت: تا پیش از این، پاشش رنگ نقره ای تیتانیوم به صورت روتین بر روی تارا صورت می گرفت، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 رنگ جدید برای خودروهای ایران خودرو معرفی شد (+عکس)

11 رنگ جدید برای خودروهای ایران خودرو معرفی شد (+عکس)