مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-18اجتماعي

امسال 26 مدرسه به فضای آموزشی البرز اضافه می شود


استاندار البرز با بیان اینکه سال تحصیلی جدید با بهره برداری از 26 واحد آموزش آغاز خواهد شد، گفت: مهر ماه 1401 حدود 560 هزار دانش آموز در مدارس استان البرز برای تحصیل حاضر می شوند و نهضت ساخت 200 مدرسه در استان همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در شورای آموزش و پرورش استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه ها و دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شوند و با کمک خیرین در خصوص تامین نیازهای آنها تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی افزود: براساس اراده و اهتمامی که در استان شکل گرفته و موضوعات آموزش و پرورش به اهم برنامه های استان تبدیل شده است، انتظار می رود که همراهی های لازم از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برای ارتقا شاخص ها صورت گیرد.

عبداللهی با تاکید بر ضرورت مهارت افزایی در دانش آموزان، گفت: باید هنرستان ها و مدارس فنی و حرفه ای استان به جایگاه حقیقی خود دست یابند تا در آینده نزدیک افرادی ماهر و فنی را برای اشتغال در شهرک های بزرگ صنعتی استان، داشته باشیم.

وی افزود: فرهنگسازی در حوزه اشتغال نیز امری ضروری است چراکه بکارگیری تمامی فارغ التحصیلان در امور اداری و ستادی، مقدور نیست بلکه افراد باید با استفاده از مهارت های خود به شغلی مناسب با درآمد و فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 26 مدرسه به فضای آموزشی البرز اضافه می شود

امسال 26 مدرسه به فضای آموزشی البرز اضافه می شود