مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-18پزشكي

کرونا در البرز به رنگ زرد و آبی درآمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن اشاره به آخرین آمار کرونایی در استان البرز، گفت: در رنگ بندی جدید کرونایی کرج و اشتهارد در وضعیت زرد رنگ قرار دارند و مابقی شهرستان ها در وضعیت آبی هستند.

- شهرام صیاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: خوشبتانه بنا بر کاهش آمار شیوع بیماری، بستری و فوتی های کرونا در استان، وضعیت کرونا در البرز رو به بهبود است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ادامه داد: در حال حاضر کرج و اشتهارد وضعیت زرد کرونایی هستند، همچنین شهرستان های فردیس، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در وضعیت آبی رنگ قرار دارند.

وی در ادامه در خصوص آمار بیماری یادآور شد: از دیروز تا امروز 27 شهریور 1401، 15 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

همچنین از ابتدای شیوع کرونا تا امروز 91 هزار و 927  نفر بستری شدند.

این مقام مسؤول یادآور شد: در حال حاضر تعداد 81 نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای 22 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

  به گفته وی خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوت قطعی در مراکزدرمانی ثبت نشده است و مجموع جان باختگان این بیماری همچنان در استان  6973 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در البرز به رنگ زرد و آبی درآمد

کرونا در البرز به رنگ زرد و آبی درآمد