مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-18اقتصادي

اعمال ممنوعیت واردات روغن زیتون به کشور/پیش بینی برداشت 100 هزار تن زیتون در طارم


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با بیان اینکه پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 100 هزار تن زیتون از باغات این شهرستان برداشت شود، گفت: طی چند روز آینده موضوع ممنوعیت واردات روغن زیتون به کشور اعمال می شد.

- فرهاد اکبری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم، در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز برداشت زیتون از باغات این شهرستان اظهار داشت: سطح زیرکشت زیتون در این شهرستان 21 هزار هکتار است که 16 هکتار از این باغات بارده و 5 هزار هکتار آن غیر بارده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با بیان اینکه برداشت محصول زیتون در طارم از نیمه دوم شهریورماه آغاز و تا اواخر آبان ماه ادامه دارد، تصریح کرد:  9 هزار بهره بردار زیتون در این شهرستان مشغول فعالیت هستند و 600 هزار نفر - روز( روزانه بیش از 7 هزار نفر) برداشت زیتون را در این شهرستان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در سال جاری بیش از  100 هزار تن، تولید زیتون را در این شهرستان داشته باشیم، گفت:  پیش بینی می شود 50 درصد محصول به صورت فرآوری کنسروی و 50 درصد به صورت روغنی برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم اضافه کرد: برای برداشت زیتون در این شهرستا ن همه ساله کارگران فصلی از استان های کردستان، کرمانشاه، سیستان بلوچستان، گیلان، خلخال، خوزستان و کهگلویه و بویرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال ممنوعیت واردات روغن زیتون به کشور/پیش بینی برداشت 100 هزار تن زیتون در طارم

اعمال ممنوعیت واردات روغن زیتون به کشور/پیش بینی برداشت 100 هزار تن زیتون در طارم