مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-18سياسي

هتل اوین تهران؛ انتخابی عالی برای سفرهای کاری یا تفریحی


هتل پارسیان اوین تهران هتلی چهار ستاره بسیار مجلل و امکانات و خدمات آن باکیفیت است که تنوع واحدهای اقامتی آن نیز دست شما را برای انتخاب باز می گذارد؛ - هتل اوین سال 1347 در تقاطع بزرگراه دکتر چمران و اوین به بهره برداری رسید و در سال 1387 بازسازی شده است.

موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که شما به بزرگراه چمران نزدیک هستید بنابراین دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر همچون نمایشگاه بین المللی تهران، مجموعه تفریحی تهران، ولنجک، کاخ سعدآباد و پارک ملت دارید؛ همین شاخصه فوق العاده، از این حیث نیز قابل توجه است که شما با رزرو هتل اوین تهران در شمال پایتخت و در منطقه ای خوش آب وهوا اقامت خواهید داشت.

رستوران های مختلف ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، استخر روباز، سالن های اختصاصی برای برگزاری همایش و جلسات، خشک شویی، خانه داری، آژانس مسافرتی و فروشگاه فقط بخش کوچکی از امکانات هتل اوین تهران محسوب می شود.

هتل پارسیان اوین دارای اتاق های یک نفره و دو نفره، سوییت معمولی و سوییت رویال است که هر یک ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد.

این هتل در دو طبقه 150 واحد اقامتی را در خود جا داده است.

تمیزی اتاق ها، دکوراسیون زیبا و امکانات عالی از جمله ویژگی های هتل اوین تهران است که همگی به اقامت خوش و ثبت لحظاتی فرح بخش در زندگی شما کمک می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل اوین تهران؛ انتخابی عالی برای سفرهای کاری یا تفریحی

هتل اوین تهران؛ انتخابی عالی برای سفرهای کاری یا تفریحی