مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-18اقتصادي

دستور ویژه رییس سازمان کیش برای رفع موانع اقتصادی و مشکلات سرمایه گذاران


معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از دستور ویژه مهدی کشاورز جهت تشکیل اتاق فکر برای رفع موانع سرمایه گذاری و مشکلات سرمایه گذاران خبر داد.

- دکتر مرتضی رمضانی، در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن بیان این خبر گفت: این اتاق فکر به همت رییس سازمان منطقه آزاد کیش و در راستای ایجاد فضایی امن جهت سرمایه گذاری و بهره مندی از ظرفیت های تجاری  فعالان اقتصادی تشکیل خواهد شد.

وی با بیان آن که در راستای تشکیل این اتاق فکر، از تمامی نخبگان اقتصادی و ذینفعان مرتبط دعوت به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: از جامعه هتل داران، جامع کلوپ داران، فعالان اقتصادی و تمامی افرادی که به نوعی می توانند در رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در جزیره کیش سهمی داشته باشند در این اتاق دعوت به عمل می آید .

مرتضی رمضانی خاطرنشان کرد : در راستای توسعه فرصت های تجاری ، معاونت حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش به پرونده شهر پدیده کیش ورود پیدا کرده تا با رفع موانع ، ریسک های سرمایه گذاری برای نخبگان اقتصادی به حداقل ممکن برسد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری جلسات متعدد در سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد و گفت : مدیریت تا کنون با برگزاری جلسات مفید، رسیدگی به پرونده های مختلف را آغاز کرده  تا به رفع موانع سرمایه گذاری و حضور فعالان تجاری منجر شود به طوری که در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییس سازمان کیش برای رفع موانع اقتصادی و مشکلات سرمایه گذاران

دستور ویژه رییس سازمان کیش برای رفع موانع اقتصادی و مشکلات سرمایه گذاران