تبلیغات عصر اقتصاد دیجیتالیرقابت برندها برای جلب نظر مشتری در لحظه خرید آن هم به صورت همزمان در فضای دیجیتالی، بیش از آنکه راهنمای مشتریان باشد، عامل سردرگمی در عصر اقتصاد کنونی شده است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رشد گسترده اقتصاد دیجیتالی در یک دهه اخیر و به ویژه پس از شیوع بیماری کرونا، باعث شده تا همزمان در فضای دیجیتالی، بیش از آنکه راهنمای مشتریان باشد، عامل سردرگمی و مردد شدن او بوده است. گزارش های متعددی نشان داده است که از سال 2021 تا 2022 یعنی در زمانی که شیوع کرونا فروکش کرد، تلاش برای تبلیغات محیطی در بازارهای بزرگ جهان بیش از 12 درصد رشد داشته و بر اساس آماری که ResearchAndMarkets به تازگی منتشر کرده، حجم مبادلات مالی در تبلیغات محیطی به بیش از 50 میلیارد دلار در سال رسیده است. برآوردها نشان می دهد که این رقم بدون احتساب تورم، تا سال 2025 به 58 میلیارد دلار هم خواهد رسید. این موضوع نشان می دهد که تبلیغات دیجیتالی آنقدرها هم که در ابتدا تصور می شد، از تبلیغات محیطی اثربخش تر نبوده است. اما چرا اینگونه است؟ در علم داروسازی، اصطلاحی وجود دارد که می تواند ما را در این موضوع یاری کند! پزشکان برای اثرگذاری داروها از اصطلاح نیمه عمر استفاده می کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |