مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-18اجتماعي

از کارگری تا کارفرمایی/ روایت کار صلواتی دلچسب برای زائران حسینی


شغلش آرایشگری است و از 12 سال قبل تاکنون به عنوان استاد آرایشگر، سر و صورت افراد بسیاری را اصلاح کرده و با بسیاری از آنها نیز رفاقت دارد; روزهای اخیر در مسیر نجف به کربلا موکبی برپا کرد تا در خدمت زائران حسینی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به شغلش، آرایشگری، علاقه مند است و برخلاف کاسب های امروزی بیشتر از آنکه به فکر سود و منفعت باشد، دنبال خدمت به شهروندان و هم محله ای های کم بضاعتش است.

 وی معتقد است که هرچه دارد از برکت دعای خیر پدر و مادر و توجه اهل بیت(ع) است و بر اساس همین اعتقاد توانسته امروز کارآفرینان زیادی را در حوزه آرایشگری تربیت کند.

ولی علیزاده که اصالتی گیلانی دارد اول شهریور 1354 در شهرستان صومعه سرا متولد شد و در سال 1372 جهت ادامه زندگی به شهر شیراز مهاجرت کرد که با علاقه ای که به آرایشگری داشت، در آرایشگاهی حوالی بلوار مدرس مشغول به کار شد و بعد از 2 سال شاگردی یک صندلی در دروازه اصفهان شیراز اجاره کرد.

وی راجع به مهارت خود در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: بعد از سال ها که چندین بار مکان خود را تغییر دادم، سرانجام در سال 1382 با پسردایی ام اولین آرایشگاه خودم به نام گیلان فارس را افتتاح کردیم و طی این چند سال که آرایشگری را انجام می دادم، به آموزش هنرجویان نیز مشغول بودم که توانستم با همین هنرجویان بیش از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارگری تا کارفرمایی/ روایت کار صلواتی دلچسب برای زائران حسینی

از کارگری تا کارفرمایی/ روایت کار صلواتی دلچسب برای زائران حسینی