مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-18فرهنگي

«پدر» از مرز یک میلیارد تومان گذشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالار های اصلی، - نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای که این روز ها در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه است، روز پنجشنبه 24 شهریور ماه در دو نوبت به صحنه می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالار های اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر تا پایان روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه به تفکیک اجرا ها اعلام شد.

این در حالی است که تالار های نمایشی یاد شده روز جمعه بیست و پنجم شهریور ماه به مناسبت فرا رسیدن اربعینی حسینی (ع) اجرایی نداشتند.

نمایش پدر میلیاردی شد نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای که از 8 شهریور ماه اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 105 تا 150 هزار تومان آغاز کرده است.

این نمایش تا پایان روز پنجشنبه 24 شهریور با مجموع 18 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از 8 هزار و 90 تماشاگر به فروشی معادل یک میلیارد و 86 میلیون و 405 هزار تومان دست پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پدر» از مرز یک میلیارد تومان گذشت

«پدر» از مرز یک میلیارد تومان گذشت