مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:472022-09-18سياسي

امکان استفاده دانشجویان سایر دانشگاه ها از کلاس های دانشگاه تهران مهیا شد


رییس دانشگاه تهران در تشریح جزییات مدل آموزش ترکیبی در دانشگاه تهران، گفت: در این سیاست، کلاس های درس الزاماً به صورت حضوری برگزار خواهد شد و برای تعمیق و استغنای آموزش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در حاشیه نشست با روسای دانشکدگان، دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران، گفت: سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنیم که سایه حضوری هستیم.

ما بر این باوریم که هیچ روش یاددهی –یادگیری اثربخش را نمی توان متصور شد، مگر آنکه آموزش حضوری و چهره به چهره شاکله اصلی آن باشد.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه تهران اولین دانشگاهی بود که در ابتدای سال 1401 اقدام به بازگشایی حضوری دانشگاه کرد، افزود: دانشگاه تهران پیشگام ازسرگیری آموزش حضوری بود و دیگر دانشگاه ها نیز به تبعیت از دانشگاه تهران به تدریج اقدام به حضوری نمودن کلاس های درس کردند که این موضوع بارها توسط وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان اقدام قابل تحسین یاد شده است.

*تاکید بر ارتقای تاب آوری آموزش عالی برای مواجهه با شرایط مشابه کرونا رییس دانشگاه تهران با تاکید بر ارتقای تاب آوری در آموزش عالی، اظهار کرد: هر چند که کرونا آسیب های جدی به نظام آموزش عالی در سراسر دنیا وارد کرد، ولی درس آموخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استفاده دانشجویان سایر دانشگاه ها از کلاس های دانشگاه تهران مهیا شد

امکان استفاده دانشجویان سایر دانشگاه ها از کلاس های دانشگاه تهران مهیا شد