مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-18اجتماعي

برگزاری جشن شکوفه ها برای 20 هزار دانش آموز پایه اول دبستان در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن آغازین روز مدرسه برای دانش آموزان خاطره انگیز است، گفت: مراسم جشن شکوفه ها و جوانه های استان 30 و 31 شهریورماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدعلیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن آغازین روز مدرسه همیشه برای دانش آموزان روزی خاطره انگیز است، اظهار داشت: هم زمان با سراسر کشور روز چهارشنبه 30 شهریور ماه جشن شکوفه های استان برگزار می شود.

وی افزود: این جشن در راستای آشنایی دانش آموزان پایه اول با محیط مدرسه، آموزگاران، مربیان و عوامل آموزشی  برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به کاهش استرس دانش آموزان و نوآموزان و ایجاد خاطره ای خوب و به یادماندنی در آغازین روزهای مدرسه تصریح کرد: پنجشنبه 31 شهریور ماه جاری نیز جشن جوانه های خراسان جنوبی برگزار می شود.

موسوی نژاد یادآور شد: برای ایجاد شور و نشاط و حضور فیزیکی دانش آموزان خراسان جنوبی در مکان های آموزشی تدابیر و مقدمات لازم در قالب پروژه مهر اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که اول مهرماه 1401 روز جمعه می باشد، لذا سال تحصیلی جدید از روز شنبه 2 مهرماه آغاز و زنگ بازگشایی مدارس تمام مقاطع استان به صدا درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن شکوفه ها برای 20 هزار دانش آموز پایه اول دبستان در خراسان جنوبی

برگزاری جشن شکوفه ها برای 20 هزار دانش آموز پایه اول دبستان در خراسان جنوبی