مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 17:422022-09-18اقتصادي

تامین سوخت مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور کهگیلویه و بویراحمد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین ،حمل ،توزیع و ذخیره سازی انواع فرآورده های نفتی در استان بصورت مطلوب انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی گفت : با توجه به رفع محدودیت های کرونایی و شرایط جوی، گردشگری استان در 5 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش تقریبا 14 درصدی مصرف انواع فرآورده های نفتی در سطح استان بودیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش بنزین در این بازده زمانی با مدت مشابه سال قبل تقریبا 24 درصد، نفت و گاز  7 درصد و نفت سفید 11 درصد افزایش داشته است که با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شاهد افزایش مصرف سوخت در نیمه دوم سال جاری خواهیم بود.

وی بیان کرد: طی همین مدت شاهد افزایش 25 درصدی سوخت نفت گاز در بخش انواع پروژه ها ، افزایش 28درصدی نفت گاز در بخش صنایع ،افزایش 11 درصدی در بخش حمل و نقل و تقریبا افزایش یک درصدی سوخت نفت گاز در بخش کشاورزی بودیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد 35 جایگاه فعال سوخت مایع و 29 جایگاه فعال سوخت CNG در استان هستند که از استانداردهای لازم برخوردار هستند، این شرکت با رعایت دقیق دستورالعمل ها برای احداث جدید جایگاه های سوخت در سطح استان اعلام آمادگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سوخت مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور کهگیلویه و بویراحمد

تامین سوخت مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور کهگیلویه و بویراحمد