مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 17:522022-09-18سياسي

جزییات خدمات رسانی الحشد الشعبی به زائران در مراسم اربعین


فرمانده عملیات فرات مرکزی در سازمان الحشد الشعبی امروز خبر داد که طرح امنیتی این سازمان برای مراسم اربعین با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الحمدانی ، فرمانده عملیات فرات مرکزی در سازمان الحشد الشعبی امروز یکشنبه تأکید کرد که طرحها و اقدامات امنیتی این ستاد، برای تأمین امنیت زائران به نقل از الحمدانی گزارش داد، الحشد، 85 ایستگاه سلامت در کربلا دائر کرد و بیش از 350 روحانی در همه محورها مستقر کرد که 125 نفر از این مبلغان، بر چهار زبان مسلط بودند.

الحمدانی با اشاره به نصب 378 دوربین حرارتی و دید در شب در استانهای مختلف و محل تردد زائران ، خبر داد که الحشد الشعبی همچنین 20 یگان خنثی سازی مواد منفجره و 14 ستاد سیار دایر کرده بود.

وی با اشاره به اینکه 14 مقر الحشد هم خدمات اینترنتی و تماسهای خارجی و داخلی رایگان در منطقه فرات مرکزی، سامراء، کاظمین و گذرگاههای مرزی ارائه دادند، گفت که در جریان مراسم اربعین، 235 هزار و 894 مکالمه داخلی و خارجی انجام شد.

این فرمانده الحشد با بیان اینکه بیش از 100 تانکر آب و 110 کامیون حامل یخ، هم در کربلا، نجف اشرف و بابل به زائران خدمات رسانی کردند، در پایان خاطر نشان کرد، نباید نقش مهم روابط عمومی برای تسهیل ورود زائران را ندیده گرفت و از همه موکبها و کسانی که در طرحهای امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خدمات رسانی الحشد الشعبی به زائران در مراسم اربعین

جزییات خدمات رسانی الحشد الشعبی به زائران در مراسم اربعین