مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 18:122022-09-18ورزشي

168 روستا در خراسان شمالی توسط قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی می شوند


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در مجموع 168 روستا در استان با همت قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی خواهند شد که تامین اعتبار توسط این قرارگاه صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در نشست خبری هفته دفاع مقدس و در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: نظام سلطه و شهدا، سخنرانی در خطبه ها و پیش از خطبه های نماز جمعه، فضاسازی، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه های سازندگی بخشی از برنامه های محوری این هفته است.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: همچنین در 19 مهرماه سالروز حضور مقام معظم رهبری در خراسان شمالی افتتاح درمانگاه و کلینیک دندان پزشکی استان را خواهیم داشت، علاوه بر این طبق توافق نامه ای که با کمیته امداد بسته شده، 200 واحد مسکونی ساخته خواهد شد، که در مجموع بالای 50 درصد منازل پیشرفت فیزیکی دارند و بخشی از آنها در دست ساخت و بخشی در این هفته افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: علاوه براین در هفته دفاع مقدس گروه های پزشکی به روستاها و مناطق محروم اعزام می شوند و در درمانگاه های وابسته به سپاه استان ویزیت برای عموم مردم رایگان انجام می شود، همچنین در حوزه دفاعی و امنیتی رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

168 روستا در خراسان شمالی توسط قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی می شوند

168 روستا در خراسان شمالی توسط قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی می شوند