مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 19:572022-09-18ورزشي

آناصنعت پاسارگاد قم در قمصر اردو زد


اردوی آماده سازی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم برای حضور موفق در ادامه فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در قمصر کاشان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که فصل 1401 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به دلیل اردوها و تمرینات آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های 2022 آسیا از یک ماه دیگر پیگیری می شود، نماینده فوتسال قم به همین دلیل به اردوی آماده سازی رفته تا قوی تر در ادامه لیگ به میدان برود، اردویی که با حضور سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه با بهترین امکانات و شرایط برپا شده است.

فوتسالیست های تیم آناصنعت پاسارگاد قم که باید از هفته نهم جدیّ تر و مصمم تر وارد رقابت با حریفان شوند، بعد از یک هفته تمرین در قم و دیدار تدارکاتی با تیم امیدهای خود راهی اردوی آماده سازی در قمصر کاشان شده اند، اردویی که شروع آن بیشتر به بدن سازی اختصاص یافته و در ادامه قرار است با نظر کادر فنی امور تاکتیکی را تمرین کنند تا بهترین فرم آمادگی را برای بازی های آتی فصل جاری لیگ برتر کسب کنند.

5 روز تمرین یاران قاسمی در راه لیگ 1401   28 روز دیگر به دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باقی مانده است و در این فرصت تیمی که هدایت سعید قاسمی بر عهده دارد راهی شهر قمصر شده تا بعد از یک برد، سه تساوی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناصنعت پاسارگاد قم در قمصر اردو زد

آناصنعت پاسارگاد قم در قمصر اردو زد