مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 23:172022-09-18ورزشي

ماحصل 17 سال ریاست چیست؟/ رشته المپیکی که یک «زیر پله» هم برای تمرین ندارد!


رشته المپیکی و مدال آور شمشیربازی سال هاست که بدون سالن بوده و این روزها دیگر خانه به دوش شده و محل تمرین هم دیگر ندارد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون شمشیربازی در حالی خود را برای برگزاری انتخابات و حضور رییس جدید آماده می کند که در حال حاضر فضل الله باقرزاده سرپرستی آن را برعهده دارد.

او که پیش از این سه دوره رییس فدراسیون بود حالا طبق قانون جدید و براساس اعلام پولادگر، معاون وزیر ورزش نمی تواند در انتخابات حاضر باشد.

* 17 سال ریاست و خانه به دوشی رشته المپیکی باقرزاده غیر از این سه دوره پیاپی یک و نیم دوره دیگر نیز رییس فدراسیون بود که در مجموع او حدود 17  سال ریاست فدراسیون شمشیربازی را برعهده داشته است، اما ماحصل مدیریت او در این سال ها چه بوده است؟ چرا او در این مدت طولانی که رییس فدراسیون بوده نتوانست با وجود رابطه خوبش با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یک سالن را برای شمشیربازی فراهم کند؟ چرا شمشیربازی با وجود مدال های جهانی، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا، همیشه خانه به دوش بوده است؟  شمشیربازی ایران به لطف درخشش مجتبی عابدینی و بعد از اینکه او تا پای مدال المپیک 2012 لندن رفت، سر زبان ها افتاد و توجهات رسانه ها و مردم نسبت به این ورزش بیشتر شد، اما فدراسیون شمشیربازی و در راس آن فضل الله باقرزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماحصل 17 سال ریاست چیست؟/ رشته المپیکی که یک «زیر پله» هم برای تمرین ندارد!

ماحصل 17 سال ریاست چیست؟/ رشته المپیکی که یک «زیر پله» هم برای تمرین ندارد!