مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-19اقتصادي

برخورد دلار با سرعت گیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ دنیای اقتصاد نوشت: روند افزایش نرخ شاخص ارزی در نخستین روز کاری هفته کند شد.

پس از کاهش حجم انتظارات سیاسی مثبت در فضای روز های اخیر بازار ارز تهران قیمت ارز در معاملات غیررسمی دچار روند افزایشی قابل توجهی شد.

بر همین اساس نرخ هر برگ اسکناس دلار از روز های میانی شهریور ماه با خروج از کریدور قیمتی کانال 29 هزار تومانی به سرعت کانال 30 را پشت سر گذاشت و وارد سطوح قیمتی کانال 31 هزار تومانی شد.

این در حالی بود که روند حرکت این ارز در کانال جدید نیز همچنان پر سرعت تلقی شده و از روز سه شنبه 22 شهریور ماه (روز ورود نرخ دلار به کانال 31 هزار تومانی) تا روز های پایانی هفته گذشته قیمت این ارز به پله های میانی نیمه دوم کانال 31 رسید.

در همین راستا فعالان بازار در ساعات پایانی روز شنبه و در شرایط تعطیلی بازار پله های انتهایی کانال 31 را هدف گرفته بودند و از ارقامی در بازه 31 هزار و 800 تا 31 هزار و 900 تومان سخن می گفتند که با شروع بازار در روز یکشنبه از سرعت این روند کاسته شد و نرخ هر برگ اسکناس آمریکایی با حدود 70 تومان افزایش در سطح قیمتی 31 هزار و 690 تومان معامله شد.

دیروز یکشنبه 27 شهریور ماه روند نرخ شاخص ارزی در معاملات بازار ارز تهران افزایشی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دلار با سرعت گیر

برخورد دلار با سرعت گیر