مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 08:122022-09-19سياسي

زمینه های همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و برزیل بررسی شد


در دیدار سفیر ایران با رییس مرکز تحقیقات کشاورزی برزیل راه های توسعه همکاری ها در حوزه کشاورزی و همچنین زمینه های همکاری شرکت های دانش بنیان دو کشور بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین قریبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل با سلسو لوییز مورتی ، رییس مرکز تحقیقات کشاورزی برزیل، امبراپا Emapa، دیدار و گفت وگو کرد.

در این ملاقات ضمن مرور روابط دو طرف در زمینه تحقیقات کشاورزی طی سال های اخیر، راه های عملی گسترش همکاری های دو کشور در حوزه کشاورزی و آخرین وضعیت پروژه های مشترک در بخش های مختلف از جمله دانه سویا و شیلات، فناوری های جدید در کشاورزی مورد توجه قرار گرفتند.

همچنین ضرورت و زمینه های همکاری شرکت های از گذشته داشته اند که با سفر همتای ایرانی وی، خیام نکویی به برزیل در فروردین ماه گذشته حوزه های اصلاح نژادی سویا، بانک های بذر و ژن، آبزی پروری و شیلات به طور خاص مورد توجه قرار گرفته و موافقتنامه و برنامه کاری بین دو طرف به امضا رسیده است.

  مرکز تحقیقات کشاورزی برزیل در سال 1973 ایجاد شد تا پایه های تکنولوژیکی را برای کشاورزی و دامپروری گرمسیری توسعه دهد.

این مرکز مسؤول دائمی ارتقای کشاورزی برزیل، تضمین امنیت غذایی برزیل و موقعیت برجسته این کشور در بازار بین المللی غذا است و دستاوردهای خوبی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و برزیل بررسی شد

زمینه های همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و برزیل بررسی شد