مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-19پزشكي

جدیدترین رنگ بندی کرونا در کردستان/مریوان در وضعیت زرد قرار گرفت


در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مریوان از رنگ بندی آبی در هفته گذشته، به رنگ زرد درآمده و بقیه شهرستان ها در رنگ بندی زرد و آبی ثابت مانده اند.

- فرزام بیدارپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی در کردستان، رنگ قرمز و نارنجی نداریم و بجز شهرستان مریوان که از آبی به رنگ زرد تغییر یافته است سایر شهرستان ها کماکان در رنگ بندی زرد و آبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه، بر اساس آخرین به روز رسانی ها بر اساس موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان های بانه، بیجار، دهگلان، سقز، مریوان، سنندج و سروآباد رنگ زرد(نسبتا پرخطر) و دیواندره، کامیاران و در استان ضروری بیان کرد.

به گفته بیدارپور، دریافت دوز یادآور واکسن کرونا، زدن ماسک، شستشوی مرتب دست، پرهیز از رفت و آمدها و تجمعات غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی را از مهم ترین اقدامات در پیشگیری و کنترل این بیماری اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حال حاضر 48 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کردستان بستری هستند که 9 نفر آنان در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین رنگ بندی کرونا در کردستان/مریوان در وضعیت زرد قرار گرفت

جدیدترین رنگ بندی کرونا در کردستان/مریوان در وضعیت زرد قرار گرفت