مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-19اقتصادي

ارسال بیش از 200 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی کشور


سرپرست اداره کل تأمین منابع نهاد کتابخانه های عمومی، از آغاز ارسال حدود 18 هزار عنوان و بیش از 200 هزار نسخه کتاب، در طرح خرید متمرکز کتاب با مشارکت مالی استان ها به کتابخانه های عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جواد اسدی، سرپرست اداره کل تأمین منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور، از آغاز ارسال حدود 18 هزار عنوان و بیش از 200 هزار نسخه کتاب، در طرح خرید متمرکز کتاب با مشارکت مالی استان ها به کتابخانه های عمومی خبر داد و گفت: این منابع به انتخاب مسئولین و کتابداران یک هزار و 331 کتابخانه از میان فهرست تازه های نشر خانه کتاب و فهرست های اداره کل منابع، انتخاب و با هزینه ای بالغ بر 124 میلیارد ریال از حدود 2 هزار و 400 ناشر خصوصی و دولتی خریداری شده و در حال ارسال به کتابخانه ها است.

سرپرست اداره کل تأمین منابع نهاد ادامه داد: بیشترین موضوع در کتاب های انتخاب شده علوم کاربردی، علوم اجتماعی، فلسفه و روانشناسی، کودک، قصه و رمان و با عنوان ترویج کتابخوانی می شناسیم.

به همین دلیل انتظار داریم کار مهم و حساس ترویج کتابخوانی به همت کتابداران و پس از دریافت این منابع، گسترده تر و خلاقانه تر از پیش انجام شود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 200 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی کشور

ارسال بیش از 200 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی کشور