مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-19اقتصادي

اجرای کامل عملیات آبخیزداری در کشور تا 2 سال آینده


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون40 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری صورت گرفته و طی 2 سال آینده باید 90 میلیون هکتار دیگر انجام شود.

- محمدحسن نامی،رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به انجام عملیات آبخیزداری در کشور،اظهار کرد: با تلاش های جهادی تمام عملیات های آبخیزداری استان ها را اجرا می کنیم و اگر روش های پیشین را اجرا می کردیم، نیازمند 18 تا 20 سال زمان بودیم.

نامی ادامه داد: تاکنون40 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری صورت گرفته و طی 2 سال آینده باید 90 میلیون هکتار دیگر انجام شود چرا که توسعه فضای سبز می تواند به حفظ خاک و پیشگیری از وقوع بحران ها کمک کند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تأکید کرد: اگر نتوانیم عملیات آبخیزداری را پیگیری کنیم می تواند در آینده ما را به مخاطره بیاندازد، به همین سبب نیازمند حضور فعالانه سازمان های متولی در امر بحران هستیم.

وی با اشاره به وظایف دستگاه ها در مواجهه با وقوع بحران،عنوان کرد: براساس ماده 14 قانون مدیریت بحران، دستگاه های مختلفی در پیشگیری و آمادگی در برابر بحران وظیفه دارند و باید به آن وظایف عمل کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل عملیات آبخیزداری در کشور تا 2 سال آینده

اجرای کامل عملیات آبخیزداری در کشور تا 2 سال آینده