مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-19اجتماعي

نیازهای شهری در کارگاه های فنی و حرفه ای تأمین می شود


بسیاری از نیازهای شهری را می توان با استفاده از ظرفیت کارگاه های فنی و حرفه ای و مهارت آموختگان گرمساری تأمین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان صبح امروز به منظور بررسی راهکار های افزایش همکاری های مشترک و استفاده مجموعه مدیریت شهری از ظرفیت کارگاه های آموزشی و مهارت آموختگان گرمساری، با شهردار گرمسار دیدار و گفت وگو کرد.

این نشست با حضور شهردار گرمسار، مدیرکل و معاون آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گرمسار در شهرداری گرمسار و با هدف بررسی راهکارهای همکاری مشترک و استفاده مجموعه مدیریت شهری از ظرفیت کارگاه ها و مهارت آموختگان گرمساری برگزار شد.

یاسر عربی، شهردار گرمسار در این نشست با بیان اینکه مدیریت شهری می تواند گامی در راستای اشتغال زایی مهارت آموختگان گرمساری و معرفی توانمندی های آنان به شهروندان بردارد، گفت: بسیاری از نیازهای شهری را می توان با استفاده از ظرفیت کارگاه های فنی و حرفه ای و مهارت آموختگان گرمساری تامین کرد.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان نیز در این نشست ضمن تشریح ظرفیت های مهارت آموزی در شهرستان گرمسار اظهار کرد: آیین نامه بند (ب) تبصره 75 در راستای اثربخشی و کارآمدی آموزش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای شهری در کارگاه های فنی و حرفه ای تأمین می شود

نیازهای شهری در کارگاه های فنی و حرفه ای تأمین می شود