مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-19سياسي

عکس ، شعر و خاطرات اربعینی خود را به این سوگواره بفرستید


دبیر پنجمین سوگواره هنری اربعین با اشاره به اینکه مسجدالمتقین تهران با هدف معرفی این رویداد جهانی و گره زدن آن با مسئله ظهور امام زمان(عج) این سوگواره برگزار می شود، - سالار شفایی دبیر پنجمین سوگواره هنری اربعین در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: این سوگواره برای پنجمین دوره، با موضوعات اربعین و ظهور منجی ، زیبایی های راهپیمایی اربعین ، اربعین و جهاد تبیین و اربعین و پیوند ملت ها برگزار می شود.

این سوگواره شامل چه بخش هایی است؟ وی با اشاره رشته های پنجمین سوگواره اربعین گفت: متون ادبی شامل دل نوشته و خاطره و شعر، فیلم و عکس شامل فیلم کوتاه، نماهنگ، عکس، رسانه های نو مانند پادکست، موشن گرافیک و کودکان شامل شعرخوانی، مداحی، نقاشی، محورها و بخش های مختلف این سوگواره است.

ارسال 150 اثر از کشورهای خارجی در دوره گذشته شفایی با بیان اینکه این رویداد هنری به همت مسجدالمتقین تهران (واقع در محله آیت الله صدر) و با هدف معرفی این رویداد جهانی و گره زدن آن با مسئله ظهور امام زمان(عج) به وسیله زبان رسای هنر برگزار می شود، گفت: در دوره چهارم این سوگواره، بیش از 700 اثر به دست ما رسید که 150 اثر از کشور های خارجی شامل عراق، عربستان، روسیه، افغانستان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس ، شعر و خاطرات اربعینی خود را به این سوگواره بفرستید

عکس ، شعر و خاطرات اربعینی خود را به این سوگواره بفرستید