مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-19سياسي

با حکم ربیس جمهور، «دهقانی فیروزآبادی» سرپرست معاونت علمی و فناوری شد


به فاصله چند روز، خبر تابناک مهر تایید خورد تا رییس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با حکم دکتر ابراهیم رییسی، رییس جمهور، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رییس جمهور منصوب شد.

حکمی که متن آن بدین شرج است: جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی، به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردمداری ، پاکدستی ، فساد ستیزی ، قانونمنداری ، مفاد عهدنامه دولت مردمی با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام ماموریت ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسالت می نمایم.

گفتنی است روح الله دهقانی فیروزآبادی، تحصیلات دوره کارشناسی (1382)، کارشناسی ارشد (1384) و دکترا (1387) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم ربیس جمهور، «دهقانی فیروزآبادی» سرپرست معاونت علمی و فناوری شد

با حکم ربیس جمهور، «دهقانی فیروزآبادی» سرپرست معاونت علمی و فناوری شد