مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-19سياسي

تکذیب نامه روحانی به آیت الله محقق داماد


عده ای با هدف انحراف افکار عمومی از فاجعه غم بار درگذشت مهسا امینی، به همان عادت مذموم دروغ پراکنی در سالیان گذشته بازگشته اند و این بار هم دست به جعلی ناشیانه و داستان سرایی هجوآمیز زده اند.

- یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت الاسلام حسن روحانی، با تکذیب نامه رییس جمهور سابق به آیت الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات های روانی پیش پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در پی انتشار مطلبی جعلی تحت عنوان نامه سرگشاده رییس جمهور سابق به آیت الله محقق داماد در برخی شبکه های اجتماعی، یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت الاسلام حسن روحانی، با تکذیب این موضوع به ایلنا گفت: عده ای با هدف انحراف افکار عمومی از فاجعه غم بار درگذشت مهسا امینی، به همان عادت مذموم دروغ پراکنی در سالیان گذشته بازگشته اند و این بار هم دست به جعلی ناشیانه و داستان سرایی هجوآمیز زده اند.

نگاهی گذرا به متن آن نامه جعلی، از شدت فقر اطلاعات دروغ پردازان حکایت دارد، آنچنان که جعل کنندگان رسوای آن متن حتی از قول دکتر روحانی نوشته اند که او در سال 1388 دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و بر بنیان همین دروغ آشکار و با همان ذهن فقیر و بیمار، چند خطی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب نامه روحانی به آیت الله محقق داماد

تکذیب نامه روحانی به آیت الله محقق داماد