مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-19دانش

پیشنهاد کوتاه شدن دوره کارشناسی ارشد بررسی می شود


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا نقی زاده، سرپرست دفتر برنامه ریزی آموزش عالی صبح امروز در اجلاس معاونان آموزشی که در دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است، - سرپرست دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به بازنگری مقطع کارشناسی ارشد گفت: پیشنهاد کوتاه شدن این مقطع آموزشی ارائه شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا نقی زاده، سرپرست دفتر برنامه ریزی آموزش عالی صبح امروز در اجلاس معاونان آموزشی که در دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است، گفت: از دو بعد می خواهیم به مساله آموزش عالی در حوزه برنامه ریزی بپردازیم، یکی از بعدهای آن روندهایی است که در دانشگاه های دنیا وجود دارد و تدبیری که دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در این خصوص پیش گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در مورد روندهای مؤثر در آینده دانشگاه ها در حوزه فناوری و مهارتی، مطالعاتی توسط دفتر برنامه ریزی صورت گرفته که به آن خواهیم پرداخت.

نقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتباط رشته ها و اشتغال گفت: در کشور ما آمار بیکاری بسیار نگران کننده است.

برخی از رشته های ما به دلیل بیکاری در حال از بین رفتن است.

یکی از رشته ها بالای 70 درصد دانش آموخته بیکار دارد و یا اینکه دانشجویان در رشته های غیرمرتبط از آن در حال اشتغال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کوتاه شدن دوره کارشناسی ارشد بررسی می شود

پیشنهاد کوتاه شدن دوره کارشناسی ارشد بررسی می شود