مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-19سياسي

نگاه های جناحی باعث حذف سند تحول و جایگزینی سند غربی می شود


برخی از نگاه های حزبی و جناحی باعث می شود تا ارزش هایی مانند سند تحول نظام آموزش و پرورش حذف شده و جایگزین آن سند غربی 2030 شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس این شهرستان که به مناسبت بازگشایی مدارس در کانون ملائک برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از حساس ترین، کلیدی ترین و بی بدیل ترین عناصر در حاکمیت جمهوری اسلامی است زیرا آموزش و پرورش وظیفه انسان سازی را بر عهده دارد.

وی گفت: تحقق اهداف تمدن اسلامی و تمدن سازی دینی به نیروی انسانی قوی و متعهد نیاز دارد، حال که هدف و غایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است و آموزش و پرورش باید زمینه تربیت انسان های تمدن ساز را فراهم کند باید نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشت.

فرماندار قرچک با اشاره به نقش مهم و سازنده جوانان در ایجاد تمدن اسلامی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم سه عنصر مهم تحقق تمدن را توجه به جوانان، جایگاه علم و پژوهش و خودسازی را مورد توجه قرار دادند که شاکله این امور را می توان در آموزش و پرورش مشاهده و اجرایی کرد.

فاتحی نژاد افزود: تربیت نیروی مومن و کارآمد به ارزش های اسلامی و آرمان ها که از هوشیاری، بصیرت و خوی ملی و اسلامی برخوردار هستند از مهم ترین وظای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه های جناحی باعث حذف سند تحول و جایگزینی سند غربی می شود

نگاه های جناحی باعث حذف سند تحول و جایگزینی سند غربی می شود