مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-19سياسي

رقابت قصه گوها در جشنواره بین المللی/ زندگی ات را داستانی 90 ثانیه ای کن


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و گفت: در بخش قصه گویی 90 ثانیه ای این جشنواره با عنوان «قصه زندگی من» قصه گو در یک ویدئوی 90 ثانیه ای، - حجت الله آسمند، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها، ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی) برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بخش ملی این جشنواره شامل قصه گویی نوجوانان 12 تا 18 سال، بزرگسالان 18 سال به بالا و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها بوده و بخش بین الملل شامل اجرای قصه گویان حرفه ای ایران و کشورهای دیگر است.

آسمند بیان کرد: بخش آیینی _سنتی شامل اجرای قصه گویی با نگاه به سنت ها و آیین های دینی و ایرانی، در یکی از شیوه های نقالی، پرده خوانی و یا شمایل گردانی ست که نوجوانان 12 تا 18 سال و بزرگسالان 18 سال به بالا می توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: بخش قصه گویی زبان اشاره شامل قصه مورد نظر با هر قالبی، به زبان اشاره فارسی است که بزرگسالان 18 سال به بالا می توانند در آن شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت قصه گوها در جشنواره بین المللی/ زندگی ات را داستانی 90 ثانیه ای کن

رقابت قصه گوها در جشنواره بین المللی/ زندگی ات را داستانی 90 ثانیه ای کن