مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-19بين الملل

وزیر خارجه امارات با بنی گانتز در تل آویو دیدار کرد


وزیر خارجه امارات که برای نخستین بار به فلسطین اشغالی سفر کرده است با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های اماراتی، امروز (دوشنبه، 19 سپتامبر)، از دیدار عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سفر این مقام اماراتی به فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام)، نوشت که این دیدار در چارچوب  سفر رسمی وزیر خارجه امارات به فلسطین اشغالی صورت گرفت، انجام شد و طی آن روابط دوجانبه بین و نقش توافقنامه صلح ابراهیم در دستیابی به صلح و تقویت ثبات در منطقه خاورمیانه و پاسه به امیدها و آرزوهای ملتهای آن برای توسعه و پیشرفت، مورد بررسی قرار گرفت.

  بنا بر این گزارش، دو طرف همچنین در خصوص برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک و چشم انداز همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها رایزنی کردند و وزیر خارجه امارات بر اهمیت حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین با هدف تحقق امنیت و ثبات برای مردم برادر فلسطین و حمایت از خواست آن ها برای رشد و شکوفایی تاکید کرد.

   وزیر خارجه امارات عربی متحده برای نخستین بار در یک سفر رسمی چند روزه، چهارشنبه پیش وارد تل آویو، پایتخت رژیم صهیونیستی شد و روز بعد با  اسحاق هرتزوگ رییس این رژیم دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه امارات با بنی گانتز در تل آویو دیدار کرد

وزیر خارجه امارات با بنی گانتز در تل آویو دیدار کرد